LinasNaglar

Direktlänk till inlägg 30 november 2013

November Favoriter!

Av Lina - 30 november 2013 16:30

Hej!

Idag tänkte jag visa November Favoriter!   


 

Jag har använt på läppbalsam väldigt mycket den här månaden! 

Det första kommer från Yves Rocher. Det heter Framboise, ett rosa läppbalsam med hallonsmak. Det ger en väldigt fin färg på läpparna och det återfuktar bra!

Det andra kommer från Nivea. Jag ÄLSKAR verkligen det här läppbalsamet. Det heter Lip Butter och är i smaken Vanilla & Macadamia. Det mjukgör och återfuktar läpparna jättebra! Det luktar kakor och det smakar jättegott på läpparna! 


 

Sen har jag två ansiktsprodukter! 

Den första kommer från Rival De Loop och är en makeup remover. På förpackningen dtår det på tyska, så jag förstår inte riktigt. Men som jag har förstått så är det en oljefri remover. Jag har iallafall gillat den. Den tar bort sminket snabbt och ögonen gör inte ont.

Den andra produkten är en Face Wash från Cien Med. Det är en jättebra ansiktsrengöring som tar bort smuts och död hud. Man känner sig väldigt fräsch i ansiktet efter att ha använt den. 


 

Nu kommer det två kroppsprodukter. 

Den första är en Hydrating Body Lotion från Victoria's Secret. Min är i lukten Pure Seduction, som är röda plommon och fresia. Den luktar jättegott och gör huden jättemjuk!

Den andra produkten visade jag för några dagar sedan här på bloggen. Det är min Nivea Creme. Den mjukgör huden jättebra och återfuktar.


 

Nu kommer två sminkborstar från Elf. 

Den första är deras Small Stipple Brush. En jättebra borste som jag har använt till concealer. Den är väldigt mjuk och gör att concealern appliceras jämnt. 

Den andra borsten heter Professional Blending Eye Brush. En jättebra ögonskugga som är bra att sudda ut ögonskuggar med!


 

Nu kommer två sminkprodukter, som också är från Elf!

Först har vi deras Tone Correcting Concealer. Jag har använt den här varje gång som jag sminkat mig sedan jag fick den. Den täcker jättebra och ger ett fint resultat. 

Sen har vi min Beauty-On-The-Go Single Palette. Min är i färgen Spotted & Sporty. Den här paletten innehåller 10 ögonskuggor med bra pigment, två läppfärger som är superfina och ett jättefint rouge. Min favorit-palett just nu!


 

Självklart har jag också med tre nagelprodukter!

Den första är ett nagellack från Cien Beauty. Det är ett jättefint röd-rosa nagellack med rött glitter och rosa skimmer. 

Sen har jag ett till nagellack från Gina Tricot i färgen 82 Deep Sea. Ett jättefint mörkblått nagellack med blått skimmer.

Mina sista nagelfavorit är mina Kubiss Kaviar Naglar kulor i färgen 111. Det är jättesnygga och och lätta att arbeta med.


 

Jag har också använt mitt Friendship Bracelet från Accessorize. Jag har använt det nästan varje dag! ÄLSKAR det!


Förra veckan gick jag på bio och såg The Hunger Games: Catching Fire. Den var AAAAASBRAAAAA!

Ska kanske se den imorgon igen!!!   


Nu kommer några musik favoriter:


Zara Larsson: Bad Boys


Zara Larsson: She's Not Me Part 1 & Part 2


One Direction: Story Of My Life


Det här var alla mina November Favoriter!


Hoppas att ni gillade det här inlägget!

Ha en bra helg!   


#novemberfavoriter #linasnaglar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 11 oktober 2014 17:00

Hej!   I framtiden kommer det inte komma upp några fler inlägg här, det är för att jag har bytt bloggportal (heter det så?) Jag kände att jag vill satsa lite mer på bloggen (jag kommer fortfarande ha kvar min gamla blogg, så alla vet). Så om ni v...

Av Lina - 8 oktober 2014 20:35

Hej!    Här kommer min manikyr till 31DC2014 dag 04 Green!        Produkter jag använde: Essence Protecting Base Coat OPI Thanks A Windmillion Essence Black Dress & White Tie Rhinestones Essence Top Sealer Fast Dry Hoppas ni ...

Av Lina - 1 oktober 2014 19:00

Hej!    Idag är det dags för den tredje manikyren för årets 31DC2014, och dagens naglar skulle vara gula. Såhär blev de:     En enkel manikyr som är supersnygg!!!   Produkterna jag använde:     Essence Protecting Base Coat, Ciat...

Av Lina - 29 september 2014 21:01

Hej!   Idag tänkte jag visa er några prylar som jag samlat på mig det senaste! Hoppas att ni gillar haulen!     Jag ville verkligen ha en ny höstjacka och inne på Bik Bok hittade jag en supersnygg marinblå typ dunjacka! Modellen heter Jill...

Av Lina - 21 september 2014 15:10

Hej!   Idag blir det en recension på mina nagellack från Essie, hoppas att ni gillar inlägget!      Essie är nog ett märke som de flesta har hört talas om. De har några nagellack som är är rätt så populära. Jag har bara tre nagellack från E...

Om Lina


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som älskar smink, nagellack och allt annat som har med skönhet att göra. På min blogg kommer ni se Hauls, sminkningar, nageldesigns och mycket mer. Hoppast att ni kommer tycka om min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Översätt Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards