LinasNaglar

Direktlänk till inlägg 30 december 2013

Favoriter 2013!

Av Lina - 30 december 2013 14:45

Hej! 


Idag tänkte jag visa mina favoriter för år 2013! 


Naglar 


      

1. Vera Valenti Nail Polish 261

2. Mavala 52 Toulouse

3. OPI Red Lights Ahead... Where?

4. Depend 363

5. Depend Protective Base Coat

6. Seche Vite Dry Fast Top Coat


Smink Bas 


 

1. Alterra Naturkosmetik Rouge 01 Natural Rose

2. Essence Blush Brush

3. Wet N Wild Cover All Concealer Palette

4. Biocura Beauty Kompakt Puder 01 Natur Sand

5. Elf Small Stipple Brush


Smink Ögon 


 

1. Ögonfransböjare Gina Tricot

2. Yves Rocher Sexy Pulp Ultra-Volume Mascara

3. H&M Dubbelsidig Ögonskuggsborste

4. Gina Tricot Beauty Eyes  Ögonskugga 01 Black

5. H&M Nudes Eyeshadows Pink Nudes

6. Maybelline New York The Rocket Volum' Express Mascara

7. Rival De Loop Young Eyeshadow Base


Smink Läppar 


 

1. Yves Rocher Strawberry Scented Nourishing Lip Balm

2. Labello Vitamin Shake Cranberry & Rasberry Lip Balm

3. H&M Lip Pen Papaya Punch

4. Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia


Blandat



 

1. L 300 Fresh Cleansing & Hydrating Toner 

2. Yves Rocher Strawberry Parfym

3. Gunry Hair Repair Hårinpackning Med Jordgubbsdoft

4. Yves Rocher Pure Calmille Fuktgivande Creme Dag/Natt

5. Vaseline Healthy Hands + Stronger Nails Hand Cream


Film/Serie 

Glee: Älskar verkligen den här serien, är inne på fjärde säsongen! Passar er som gillar musik.

Vampire Diaries: Har precis börjat kolla och är snart klar med första säsongen. Väldigt bra serie! Passar er som gillar Twilight filmerna.

Hunger Games Catching Fire: Älskade verkligen den här filmen! Jättebra! Längtar redan till nästa film!

This Is Us: En jätterolig film om One Direction, rekommenderar verkligen den till er som gillar 1D.

Believe: En ny film om Justin Bieber. Verkligen jättebra! Rekommenderar till er som gillar Justin Bieber.


Resor 

Trysil. Var där med min familj och släkt. Hade verkligen jätteroligt där!

Ullared. Jag åkte till Ullared med mina bästa kompisar, verkligen kul att shoppa tillsammans. 

Göteborg. Åkte tåg dit med mina bästa kompisar. Det var verkligen superkul!

Tyskland. Åkte och campade med familjen i Tyskland i somras. Det var häftigt och kul!


Musik 


One Direction: Kiss You 

One Direction: Heart Attack

One Direction: One Way Or Another

We Are The World 25 For Haiti

Rihanna ft. Mikky Ekko: Stay

Bruno Mars: When I Was Your Man

Bruno Mars: Young Girls

Bruno Mars: Treasure

Ne-Yo: Let Me Love You 

Macklemore & Ryan Lewis ft. Wanz: Thrift Shop

Pitbull ft. Christina Aguilera: Feel This Moment

Will.i.am ft. Justin Bieber: #thatPOWER

Zedd ft. Foxes: Clarity

David Guetta ft. Ne-Yo & Akon: Play Hard

Pink ft. Nate Ruess: Just Give Me A Reason 

Demi Lovato: Heart Attck

Avicii: Wake Me Up

Miley Cyrus: We Can't Stop

Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton: Can't Hold Us

Oskar Linnros: Klappar Och Slag

Oskar Linnros: Kan Jag Få Ett Vittne

One Direction: Irresistible

Miley Cyrus: Wrecking Ball

Justin Bieber: Heartbreaker

Drake ft. Majid Jordan: Hold On We're Going Home

Martin Garrix: Animals

Avicii: Hey Brother

One Direction: Story Of My Life

Zara Larsson: She's Not Me

Zara Larsson: Bad Boys

One Direction: You & I

One Direction: Happily 

One Direction: Diana

Justin Bieber: All That Matters

Ja, det var all låtarna. Inte så många   


Ja, det var alla favoriter 2013. 


Hoppas att ni gillade det här inlägget!


Lägger förmodligen upp en Look Of The Day på nyår! 

Ha en bra dag!   


#favoriter #2013 #linasnaglar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 11 oktober 2014 17:00

Hej!   I framtiden kommer det inte komma upp några fler inlägg här, det är för att jag har bytt bloggportal (heter det så?) Jag kände att jag vill satsa lite mer på bloggen (jag kommer fortfarande ha kvar min gamla blogg, så alla vet). Så om ni v...

Av Lina - 8 oktober 2014 20:35

Hej!    Här kommer min manikyr till 31DC2014 dag 04 Green!        Produkter jag använde: Essence Protecting Base Coat OPI Thanks A Windmillion Essence Black Dress & White Tie Rhinestones Essence Top Sealer Fast Dry Hoppas ni ...

Av Lina - 1 oktober 2014 19:00

Hej!    Idag är det dags för den tredje manikyren för årets 31DC2014, och dagens naglar skulle vara gula. Såhär blev de:     En enkel manikyr som är supersnygg!!!   Produkterna jag använde:     Essence Protecting Base Coat, Ciat...

Av Lina - 29 september 2014 21:01

Hej!   Idag tänkte jag visa er några prylar som jag samlat på mig det senaste! Hoppas att ni gillar haulen!     Jag ville verkligen ha en ny höstjacka och inne på Bik Bok hittade jag en supersnygg marinblå typ dunjacka! Modellen heter Jill...

Av Lina - 21 september 2014 15:10

Hej!   Idag blir det en recension på mina nagellack från Essie, hoppas att ni gillar inlägget!      Essie är nog ett märke som de flesta har hört talas om. De har några nagellack som är är rätt så populära. Jag har bara tre nagellack från E...

Om Lina


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som älskar smink, nagellack och allt annat som har med skönhet att göra. På min blogg kommer ni se Hauls, sminkningar, nageldesigns och mycket mer. Hoppast att ni kommer tycka om min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Översätt Bloggen


Skapa flashcards