LinasNaglar

Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

Läpp-produkter!

Av Lina - 17 januari 2014 15:30

Hej!


Idag tänkte jag visa mina läppstift och mina två stora läpp-pennor!


 

Från vänster: LS02, LS01, LS05


Först tänkte jag visa mina tre läppstift från Nordic Cap Of Sweden.

Det första jag har är i nummer LS02 tror jag, är inte riktigt säker på numrena! Det är ett jättefint rött läppstift. Det är superskönt och krämigt på läpparna! 

Det andra är i LS01. Det är ett rosa jätteskimmrigt läppstift. Jag använder aldrig det här läppstiftet, är inte ett fan av färgen. 

Det sista är i nummer LS05. Det är ett jättefint mörkrött läppstift. Det är lite svårt att applicera ett jämnt lager, men det är jätteskönt på läpparna! 


 

Från vänster: Ruge étincelles, Parne scintillant, Framboise sorbet, Rose miel, Noisette croquante


Nu kommer fem mini läppstift från Yves Rocher. 

Det första tror jag är i färgen Rouge étincelles. Det är en röd glittrig färg som inte är superpigmenterad, men den ger ändå en jättefin färg. 

Nästa är i färgen Parne scintillant. En fin ljuslila glittrig färg som är jättefin på läpparna!

Det tredje läppstiftet är i färgen Framboise sorbet. Det här är en utav mina favoriter. Det är en jättefin rosa färg som verkligen är superfin på läpparna!

Min favorit utav dessa är Rose miel. Det är typ en nude aktig färg med lite skimmer i. Den är jättefin och naturlig på läpparna. 

Det sista är i färgen Noisette croquante. Det är en ljusbrun färg som är fin att ha på läpparna om man inte har för mycket. 


 

Från vänster: Pink umbrellas, sociable, Darling Pink, Papaya Punch


Nu tänkte jag visa två produkter från elf och två produkter från H&M.

Det första är en Jumbo Lip Gloss Stick från Elf. Det är i färgen Pink umbrellas som är en superfin och naturlig ljusrosa färg. Den är väldigt god att ha på läpparna eftersom att den smakar mint.

Sen har jag ett Essential Lipstick från elf. Det är i färgen sociable som är en röd glittrig färg. Jag använder nästan aldrig det här eftersom att det är glitter i.

Sen har jag ett läppstift från H&M i färgen Darling Pink. Det är en jättefin ljusrosa färg som passar perfekt till våren och sommaren!

Det sista jag tänkte visa är en Lip Pen från H&M. Det är en orange färg som heter Papaya Punch. Den är jättefin och ganska naturlig!


Det var alla produkterna som jag tänkte visa er idag!


Hoppas att ni gillade det här inlägget!

Ha en bra dag!    


#lips #linasnaglar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 11 oktober 2014 17:00

Hej!   I framtiden kommer det inte komma upp några fler inlägg här, det är för att jag har bytt bloggportal (heter det så?) Jag kände att jag vill satsa lite mer på bloggen (jag kommer fortfarande ha kvar min gamla blogg, så alla vet). Så om ni v...

Av Lina - 8 oktober 2014 20:35

Hej!    Här kommer min manikyr till 31DC2014 dag 04 Green!        Produkter jag använde: Essence Protecting Base Coat OPI Thanks A Windmillion Essence Black Dress & White Tie Rhinestones Essence Top Sealer Fast Dry Hoppas ni ...

Av Lina - 1 oktober 2014 19:00

Hej!    Idag är det dags för den tredje manikyren för årets 31DC2014, och dagens naglar skulle vara gula. Såhär blev de:     En enkel manikyr som är supersnygg!!!   Produkterna jag använde:     Essence Protecting Base Coat, Ciat...

Av Lina - 29 september 2014 21:01

Hej!   Idag tänkte jag visa er några prylar som jag samlat på mig det senaste! Hoppas att ni gillar haulen!     Jag ville verkligen ha en ny höstjacka och inne på Bik Bok hittade jag en supersnygg marinblå typ dunjacka! Modellen heter Jill...

Av Lina - 21 september 2014 15:10

Hej!   Idag blir det en recension på mina nagellack från Essie, hoppas att ni gillar inlägget!      Essie är nog ett märke som de flesta har hört talas om. De har några nagellack som är är rätt så populära. Jag har bara tre nagellack från E...

Om Lina


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som älskar smink, nagellack och allt annat som har med skönhet att göra. På min blogg kommer ni se Hauls, sminkningar, nageldesigns och mycket mer. Hoppast att ni kommer tycka om min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Översätt Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards