LinasNaglar

Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Januari Favoriter!

Av Lina - 31 januari 2014 15:30

Hej! 


Idag tänkte jag visa mina mest omtyckta och använda produkter för Januari. 


 

I slutet av december förra året skaffade jag en sminkborttagning. Den kommer från Loreal Paris och det är deras Bublime Fresh Skin Perfecting Cleansing Milk. Jag har använt varje gång som jag har tagit smink och den fungerar jättebra! En annan som som jag verkligen gillar är att den gör huden väldigt mjuk!


Jag är väldigt dålig på att använda body lotion. Men den här månaden har jag faktiskt varit väldigt duktig och smörjt in mig nästan varje kväll. Då har jag använt Victoria's Secrets Hydrating Body Lotion i lukten Pure Seduction. Den luktar ASGOTT! Min hud blir verkligen mjuk och återfuktad av den här. Helt klart min favorit lotion just nu! 


I julklapp fick jag en ny deodorant. Jag fick LdB Sweet Pea & Silk. Den luktar verkligen jättegott! Den gör det som en deodorant ska! 


Jag har börjat använda en ny återfuktningskräm i ansiktet. Nivea's Soft kräm. Jag använder den varje kväll. Den återfuktar ansiktet jättebra och gör ansiktet väldigt mjukt!


  

Min favorit shower gel den här månaden har varit I love... chocolates & oranges. Den luktar verkligen som choklad och apelsin. Vilket är en fantastisk lukt! Den gör det som en shower gel ska. 


Av mina Lisa och Ida fick jag en Proffs Argan Oil i julklapp. Och jag har verkligen ÄLSKAT den! Den gör verkligen skillnad i håret. Det blir glansigare, lenare och det känns verkligen vårdat. Rekommenderar verkligen den här produkten! 


Jag har bara en sminkfavorit den här månaden. Nämligen IsaDora's All Day Long Lash Mascara. Den är en utav de bästa mascarorna som jag har testat! Den separera fransarna jättebra och de blir rätt så långa! Det bästa med en är att den är väldigt lätt att ta bort. Man kan ta bort den med handvarmt vatten, fast jag föredrar sminkborttagning. 


Musik:


One Direction Midnight Memories Album


Daniel Kim: Pop Danthology 2013 


Det var alla mina Januari Favoriter!


Hoppas att ni gillade inlägget!

Hejdå!   


#januarifavoriter #linasnaglar

 
 
Amanda

Amanda

31 januari 2014 18:21

Så fin blogg!
Skulle bli så glad om du ville kika in på min skönhetsblogg, tror du skulle gilla den. Kram :)

http://amandanygren.devote.se

Lina

6 februari 2014 16:48

Tack så jättemycket! Ska självklart kolla in din blogg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 11 oktober 2014 17:00

Hej!   I framtiden kommer det inte komma upp några fler inlägg här, det är för att jag har bytt bloggportal (heter det så?) Jag kände att jag vill satsa lite mer på bloggen (jag kommer fortfarande ha kvar min gamla blogg, så alla vet). Så om ni v...

Av Lina - 8 oktober 2014 20:35

Hej!    Här kommer min manikyr till 31DC2014 dag 04 Green!        Produkter jag använde: Essence Protecting Base Coat OPI Thanks A Windmillion Essence Black Dress & White Tie Rhinestones Essence Top Sealer Fast Dry Hoppas ni ...

Av Lina - 1 oktober 2014 19:00

Hej!    Idag är det dags för den tredje manikyren för årets 31DC2014, och dagens naglar skulle vara gula. Såhär blev de:     En enkel manikyr som är supersnygg!!!   Produkterna jag använde:     Essence Protecting Base Coat, Ciat...

Av Lina - 29 september 2014 21:01

Hej!   Idag tänkte jag visa er några prylar som jag samlat på mig det senaste! Hoppas att ni gillar haulen!     Jag ville verkligen ha en ny höstjacka och inne på Bik Bok hittade jag en supersnygg marinblå typ dunjacka! Modellen heter Jill...

Av Lina - 21 september 2014 15:10

Hej!   Idag blir det en recension på mina nagellack från Essie, hoppas att ni gillar inlägget!      Essie är nog ett märke som de flesta har hört talas om. De har några nagellack som är är rätt så populära. Jag har bara tre nagellack från E...

Om Lina


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som älskar smink, nagellack och allt annat som har med skönhet att göra. På min blogg kommer ni se Hauls, sminkningar, nageldesigns och mycket mer. Hoppast att ni kommer tycka om min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Översätt Bloggen


Skapa flashcards